sobota, 3 maja 2014

Podszumujmy

4 IV 2014r. minęły 4 miesiące, odkąd założyłam "Między stronami książki"!
Ja się zmineniłam. Wygląd bloga się zmienił. Ale czy ja zrobiłam coś dla Was? Czy wniosłam coś do waszego życia? Czy coś w Was poruszyłam? Czy coś Was tknęło, kiedy czytaliście moje wypociny?

Wracam po dłuuuugim urlopie z głową pełną weny i pomysłów. Zerknęłam na statyski. Od 17 IV  moją ostatnią recenzję wyśiwetlono 24 razy, pod nią 3 komentarze, jeden usunięty, a drugi od Veroniqusi, podała mi link do fragmentu pewnej ksiązki. Nie sądze żeby był to dobry wynik.
Może i narzekam. Może dramatyzuję. Ale na pewno nie jestem zadowolona ze swoich osiągnięć.



Ha! Myślicie, że skończę na marudzeniu?! W życiu!

Postanowiłam coś zmienić. Szukam kogoś, kto poprowadzi ze mną tego bloga. Nie trzeba być blogerem.
Nie trzeba nawet być dobrym z polskiego c; Ważne, by być książkoholikiem, wystarczy nawet "zwykły" mól ksiązkowy :).

Dodatkowo, zwiększę częstotliwość dodawania postów. W tym przypadku bardzo przydałby mi się partner XD.

Mam nadzieję te wszystkie punkty uda mi się zrealizować do końca maja. Będę Was informować na bierząco ;)
Rachel

2 komentarze:

  1. Ja niestety Ci nie pomoge, ale mam nadzieję, że zjawi się ktoś chętny :)
    A co do statystyk to wszystko w swoim czasie :)
    Dodatkowo możesz odwiedzać blogi innych recenzentów a na pewno wzróśnie popularność :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swojego bloga już mam, ale trzymam kciuki żebyś kogoś znalazła! W każdym razie, nie poddawaj się :)

    OdpowiedzUsuń

Podobało się? A może nie? Pozostaw swój ślad, to bardzo motywuje!