niedziela, 2 marca 2014

Wszyscy podsumowują, to ja też!

Wiecie czego najbardziej na świecie nienawidzę? Swojej... swojego charakteru. Swojego talentu do psucia wszystkiego co wpadnie mi w ręce.
Czemu o tym piszę? W sumie nie wiem. O, i jeszcze nienawidzę swoich zachowań, których nie rozumiem. Chciałabym podsumować wszystko, co stało się od utworzenia tego bloga
1. Kupiłam sobię gitarrę.
2. Nauczyłam się oszczędzać czas (no, prawie XD)
3. Napisałam 9 recenzji i nie tylko:
- Dom Nocy
- Dary Anioła Miasto Kości
- Percy Jackson i (...) Złodziej Pioruna
- Zwiadowcy, Ruiny Gorlanu
- Stosik na.. Najbliższe momenty
- Percy Jackson (...)Morze Potworów
- Klątwa tygrysa
- Klątwa tygrysa. Wyzwanie
- Felix, Net i Nika oraz TMK
4. Nauczyłam się, że wokół mnie jest wiele osób, które chciałyby mi zaszkodzić. Zrozumiałam, że wystarczy je zignorować :).

Dziękuję wam za to, że "mnie" czytacie, że komentujecie; za 418 wejść i wiele innych. Dziękuję Veroniqusi Waters za pomoc, za to, że słuchała moich niekończących się pytań, i za to, że nie zamordowała mnie po tym, jak zobaczyła w jakim stanie są jej książki :(. Chciałabym złożyć najlepsze życzenia urodzinowe mojej mamie, która mimo tego, że nie odrywam się od komputera jeszcze nie wywaliła mnie z domu. Sto lat!

Jeszcze raz przypominam, że szukam kolegi/koleżanki, który/a pomoże mi w prowadzeniu bloga. Piszcie na adres: racheldare007@gmail.com lub w komentarzu poniżej  :)
Rachel

1 komentarz:

  1. Wierz mi, to tylko dlatego, że nie miałam niczego ciężkiego w zasięgu ręki:P
    Fajnie, że wróciłaś do tego szablonu, jest ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń

Podobało się? A może nie? Pozostaw swój ślad, to bardzo motywuje!